jahåpp!

idag har det inte hänt så jätte mkt! sovde hos älsklingen=* han va ju ledig idag så tvinga upp han. men han gick och la sej direkt jag gick till skolan. Och jag var SÅÅ himla avis att han fick sova! =P jag kände bara hur skolless jag var och att ja verkligen inte orkade gå ut i kylan! menmen vad gör man inte för att få bra betyg=) men på skolan har det inte hänt så jätte mycket! varit trött och har frysit så himla himla mycket asså! det är ju is kallt både ute och INNE i skolan! det är SJUKT jobbigt! menmen aja har inte hänt nå jätte specielt=P träffade inte Älsklingen så mkt idag=\
saknar han! men ska nog gå bra =P men ska nog gå och lägga mej o se tv eller nått! har längta till och få lägga mej i min egna stora säng=D annars ligger man ju vi martin som tar all plats! haha nä det är typ jag som tar hela hans säng=$
haha måste bara skriva =P igår va martin jätte gullig han spela ju GH på datorn!
här är bilder!

snacka om konsentrerad!=P


Och det där spelade han!=P


Fick ett leende iaf=D=*



HAN är ju för söt!=*=*

<3

Kommentarer
Postat av: Martin

Saknar dig med<33< :::*<3<3<3<3

2011-02-15 @ 22:12:57
URL: http://mrmuffingoeswild.blogg.se/
Postat av: Erik;)

Sv. Haha ;) får väl se vilken av låtarna det blir :$

2011-02-18 @ 23:50:33
URL: http://erikhedmaan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0