yesyes!

har ju varit hos min syrra i helgen! det ångrar jag inte =) jag mamma och jojje var där =D de vi mest gjorde va att se film =) och när mamma jobba så såg ja och Anette OTH =) det är typ att vi gjort =) elr jajustja jag och Anette var ju oc badade i lördags =) vi simmade mest =P men det var ass kul! Det är va jag har gjort i helgen. Men på fredan komme Johan, Martin, Linnéa och rebecca tvär =) för att linnéa skulle ha en STOR kram =) och Martin skulle ha MÅNGA pussar =* =P med ja det var värt de =D men annars har ja inte gjort mkt mer i helgen =) det var en rätt så lungn helg! och det var skönt=) imorgon blir det att fara till Älsklingen =) så vi få se om ja skriver nått då!
Linnéa du vet jag älskar dej! du får tro vad du vill! men det är sant! vi måste vara med varan! saknar dej Sötnos!!!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0