förändras!

Allt förändas så fort man hänger inte med! hur kan riktigt BästaVänner förändras till nästan ingen vänskap alls!
pratade just med tina och saknar verkligen dom gamla tiderna. när man var liten och bråkade vem som skulle sova hos vem. Ett stort bråk var dem som fick mer cola i glaset. men gick över lika snabbt efteråt. det är inte så nu. jag och tina är inte mkt med varan man kan tillockmed säga att vi inte är med varan alls, jätte lite är vi med varan. det är inte kul när man börjar tänka tillbaka. och inse att allt har verkligen förendras. vi var med varan hela tiden direkt man vaknade ringde man! men ja ringde inte ofta han inte för Tina väckte mej helatiden!:$ Du var alltid som en storasyster för mej.  saknar tiderna. då du var vid min sida vad son än hände! saknar dej tina! saknar allt! vi var alltid med varan hela hela tiden! minns du de?
och titta nu? vi kanske pratar lite då och då. men det är inte länge! sen går det ett par veckor igen innan nån tar upp kontakten igen!
Båda har förändras så mkt! känner inte igen oss. elr jag känner inte igen dej!<3
Du ska bara veta jag saknar dej jätte jätte mycket!
älskar dej tina<3



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0