yesyes

Ja idag har man haft kul=) först skola var väl inte så jätte kul =P men fick ju va med Linnéa så de va KUL=D efter skolan gick jag till Älsklingen=* okej efter nå timmar skulle han göra mat! ja jag kan ju inte säga de gick sådär jätte bra för han=P förs hedde han ut vatten på diskbänken men ja de tänkte han inte så mkt på =P men sen då skulle ha göra korv! det blev typ mos av det HAHA! och vi skulle ha makaroner till =) och då hade han förstås het paketet där de va blött så när han tog upp paketet så föll det makaroner över hela golvet! jag såg bra hans min att han hade inte en bra dag!=P men ja som jag är så kunde jag ju inte hålla mej för skratt=$ å han va Så gullig när han va sur =P
men efter ett tag iaf skulle vi gå och möta johan! sen var vi med han=) och ja ni vet ju hur johan är ;)  martin o johan var inte snälla med mej ett tag där! tex. dom kollade på barnstolar på biltema typ och martin ba "Men den där blir perfekt till jenny ju den tar vi" och johan svara ba "ja men typ" -.- inte kul fatta ni ju!
menmen ja klara mej =P sen gjorde vi inte så jätte mkt mer=)
måste bara säga Johan du gjorde min dag =D =$ <3
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0