17/4 - 2012<3

För två dagar sedan var den bästa dagen i mitt liv. Det var den dagen jag fick dig som BARA MIN! Fyfaan vad glad jag blev! Först en hel helg med dig, sen den bästa dagen i mitt liv<3 Kommer ge dig all den kärlek du vill ha! Jag ger dig mig själv, jag ger dig allt du vill ha, jag ger dig allt jag har! Du är allt för mig! Det är du som får mig glad! Jag skulle inte klara av nånting utan dig! Förstår du hur mke du betyder för mig? Jag tror inte det. En Bok (ett år) tog det att få dig! Jag gav aldrig upp. Å det gjorde jag verkligen bra! För det är helt underbart nu med dig. Kommer inte släppa dig. Kommer inte låta nån annan få dig! Du är stjärnorna i himlen, ljuset i mörkret, luften i lungorna, blodet i mina vener. DU ÄR ALLT!
Lämna mig inte Gumman! JAG ÄLSKAR DIG!! Finns inte ord att beskriva hur mke jag älskar dig! Men jag hoppas att du en vacker dag kommer inse att jag VERKLIGEN älskar dig så jävla mke som jag gör!!
Du är min! & Jag är din!




FUCK VAD JAG ÄLSKAR DIG HJÄRTAT!!! :*<3<3<3<3<3<3<3

//Din Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0